Regulamin
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy DARO NARZĘDZIA, dostępny pod adresem internetowym daronarzedzia.pl, prowadzony jest przez Dariusza Grabowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą DARO NARZĘDZIA Dariusz Grabowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6191948166, REGON 301593702.
Kontakt ze sklepem
- Adres sklepu: ul. Obrońców Pokoju 4, 63-600 Kępno
- Adres e-mail sklepu: sklep@daronarzedzia.pl
- Strona www sklepu: daronarzedzia.pl
- Numer telefonu sprzedawcy: +48 880 237 591
- Numer IBAN rachunku bankowego sklepu w banku PKO BP S.A. (kod BIC/SWIFT: BPKOPLPW): PL 34 1020 2241 0000 2502 0042 2543
- Klient może skontaktować się z właścicielem sklepu poprzez podany powyżej adres oraz numer telefonu
- Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach: 7.00-16.00
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierajÄ…ca ze sprzedawcÄ… umowÄ™ w ramach sklepu, której przedmiot nie jest zwiÄ…zany bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadzÄ…ca dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod firmÄ… DARO NARZĘDZIA Dariusz Grabowski, wpisanÄ… do Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra wÅ‚aÅ›ciwego ds. gospodarki, NIP 6191948166, REGON 301593702.
- Klient – każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupów za poÅ›rednictwem sklepu.
- PrzedsiÄ™biorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której odrÄ™bna ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, wykonujÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, która korzysta ze sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcÄ™ pod adresem internetowym daronarzedzia.pl .
- Umowa zawarta na odlegÅ‚ość – umowa zawarta z klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość (w ramach sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.
- Zamówienie – oÅ›wiadczenie woli klienta skÅ‚adane za pomocÄ… formularza zamówienia i zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcÄ….
- Konto – konto klienta w sklepie, sÄ… w nim gromadzone dane podane przez klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez niego zamówieniach w sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostÄ™pny w sklepie, umożliwiajÄ…cy utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostÄ™pny w sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie produktów do koszyka oraz okreÅ›lenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.
- Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci produktów.
- Produkt – dostÄ™pna w sklepie rzecz ruchoma/usÅ‚uga bÄ™dÄ…ca przedmiotem umowy sprzedaży miÄ™dzy klientem a sprzedawcÄ….
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta miÄ™dzy klientem a sprzedawcÄ… za poÅ›rednictwem sklepu internetowego. Przez umowÄ™ sprzedaży rozumie siÄ™ też – stosowanie do cech produktu – umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ug i umowÄ™ o dzieÅ‚o.
Warunki techniczne
- W celu eksploatowania strony, to jest zapoznaniu się z wyposażeniem oraz złożeniem zamówień, potrzebne są:
- Urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu,
- Poczta elektroniczna,
- Akceptacja plików cookies.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu sklepu wywołane przez siły wyższe, zakazanym działaniem osób trzecich lub niezgodnością sklepu internetowego z możliwościami technicznymi klienta.
- W celu zapoznania się z asortymentem nie trzeba zakładać konta.
Zamówienia
- Zamówienia można składać:
- Poprzez założenie konta i wypełnienie formularza na stronie,
- Jednorazowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie bez zakładania konta,
- Poprzez e-mail podany na stronie sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych, które pozwolą zweryfikować klienta i odbiorcę towaru. Oraz potwierdzenie niniejszego regulaminu i polityki prywatności. Przyjęcie zamówienia przez sklep jest potwierdzane telefonicznie lub przez e-mail.
- Dla stron ważne są informacje zamieszczone na stronie sklepu, przy kupowanym produkcie w chwili składania zamówienia, to znaczy: cena, opis i charakterystyczne cechy produktu, elementy jakie zawiera zestaw, termin i sposób dostawy.
- Informacje, które znajdują się na stronie, nie oznaczają oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, natomiast klient, który składa zamówienie, składa ofertę zakupu konkretnego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
Zakładanie konta w sklepie
- W celu założenia konta w sklepie internetowym, należy uzupełnić formularz. Konieczne jest podanie pełnych danych teleadresowych wraz z numerem telefonu.
- Założenie konta jest bezpłatne.
- W celu zalogowania się do konta należy podać adres e-mail i hasło podane podczas procesu rejestracji.
- Należy zaznaczyć oświadczenie zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedawcę sklepu.
- Można również wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera na podany adres e-mail oraz wybraniu tematu zainteresowań klienta.
- Klient ma prawo w każdej chwili usunąć bezpłatnie konto ze sklepu. W tym celu powinien wysłać do właściciela sklepu stosowną informację, za pomocą e-maila lub pocztą tradycyjną na adres sklepu stacjonarnego.
Płatności oraz wysyłka towaru
- Klient ma do wyboru płatność:
- PayU – pÅ‚atnoÅ›ci internetowe,
- Płatności przelewem,
- Przelewy24,
- Za pobraniem.
- Klient ma do wyboru sposób dostawy:
- Przesyłka pocztowa,
- Przesyłka kurierska,
- Paczkomaty,
- Paczka w Ruchu,
- Odbiór w punkcie DPD Pickup,
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy.
Wykonanie umowy sprzedaży
- Do zawarcia umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą dochodzi w chwili potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Po wpłynięciu zamówienia sprzedający wysyła potwierdzenie zamówienia i zaczyna je realizować. W momencie otrzymania przez klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
- W chwili wyboru przez klienta:
- PÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych albo pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, klient zobowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- PÅ‚atnoÅ›ci za pobraniem – klient zobowiÄ…zany jest do pÅ‚atnoÅ›ci przy odbiorze przesyÅ‚ki,
- PÅ‚atność gotówkÄ… przy odbiorze osobistym – klient zobowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci przy odbiorze osobistym,
- W sytuacji, gdy zamówienie zawiera produkty o różnym czasie dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W tym przypadku klient ma prawo zdecydować, czy chce przesyłkę otrzymać częściami (z ew. dopłatą), czy poczeka na skompletowanie i doręczenie wszystkich produktów.
- Czas realizacji zamówienia liczy się od:
- W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… – od dnia zaksiÄ™gowania przelewu od klienta,
- W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- W przypadku odbioru osobistego – od informacji udzielonej przez sprzedawcÄ™.
- Dostawa produktów odbywa się na terenie Polski. Jest też możliwość ustalenia kosztów wysyłki do innych krajów i zrealizowanie takiej wysyłki do danego kraju.
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową klient powinien odesłać reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym oraz opisem niezgodności.
- W ciÄ…gu 14 dni od otrzymania towaru sklep ustosunkuje siÄ™ do reklamacji klienta.
- Sklep zastrzega sobie, że różnice wynikające z technicznych ustawień komputera klienta nie będą brane pod uwagę w reklamacji.
Prawo odstÄ…pienia od umowy
- Konsument zgodnie z ustawą (z dnia 30 maja 2014r.)o ochronie praw konsumenckich, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 niniejszej ustawy.
- Klient (konsument) ma prawo do zwrócenia nienaruszonego towaru i odstąpienia od umowy sprzedażybez podania przyczyny,w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Klient musi wysłać stosowne oświadczenie przed upływem terminu 14 dni.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu.
- W ciągu 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy sprzedaży właściciel sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.
- Zwrot płatności dokona sprzedawca przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta podczas transakcji, chyba że konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami,
- Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu.
- Prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana specjalnie według specyfikacji klienta lub służąca jego zindywidualizowanym potrzebom.
Gwarancja
- Sprzedawca udziela gwarancji jakoÅ›ci na zakupione produkty. W sytuacji, gdy jest udzielona gwarancja od producenta – zostanie taka informacja również zawarta w opisie i zostanie dołączona karta gwarancyjna do zakupionego produktu. Okres trwania gwarancji jest od 12 miesiÄ™cy do nawet 60 miesiÄ™cy.
- Jeżeli w opisie nie ma informacji o gwarancji od producenta, towar jest objęty gwarancją od sprzedawcy.
- Gwarancja od sprzedawcy trwa przez okres 24 miesięcy i 12 miesięcy dla przedsiębiorcy.
- Gwarancja jest udzielana na terytorium RP.
- Gwarancji nie podlegają towary, które są podatne na naturalne eksploatowanie. Dotyczy to również pkt. 2
- Nie są objęte gwarancją uszkodzenia z przyczyn zewnętrznych tj: urazy mechaniczne, uszkodzenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, używanie niezgodne z przeznaczeniem, niepoprawne podłączenie.
Ochrona prywatności
- Administratorem PaÅ„stwa danych osobowych zbieranych przez stronÄ™ jest sprzedawca – DARO NARZĘDZIA Dariusz Grabowski, 63-600 KÄ™pno, ul. ObroÅ„ców Pokoju, NIP: 6191948166, REGON: 301593702.
- Dane wrażliwe zbierane przez administratora służą jedynie w celu realizacji umowy sprzedaży, chyba, że klient wyrazi zgodę, to także w celu marketingowym.
- Państwa dane nie będą przekazywane żadnym organizacjom ani instytucjom międzynarodowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym osobowym zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym wyjawieniem, wykorzystywaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Utratę do gwarancji powoduję również samodzielne, nieautoryzowane ingerowanie w towar.
- W celu skorzystania z gwarancji należy przedstawić kartę gwarancyjną (jeśli została wydana) oraz dowód zakupu. Towar musi być kompletny.
- W sytuacji, gdy nie będzie możliwa naprawa lub wymiana sprzętu, sprzedawca gwarantuje zwrot gotówki.
- Sprzedawca nie zapewnia sprzętu zastępczego na okres naprawy czy gwarancji, chyba że napisano inaczej w opisie produktu.
Własność intelektualna
- Zabrania się kopiowania, publikowania, wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu (zdjęć, filmików, artykułów) bez pisemnej zgody sklepu.
Postanowienia końcowe
- Wszystkie umowy zawierane przez sklep są w języku polskim.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.
- Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu (zmiany przepisów prawa, zmiany sposobu płatności i dostaw). O każdej zmianie klient zostanie poinformowany z 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego/ ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Dyrektywa "Omnibus"
Regulamin komentowania produktów oraz historia cen produktu:- Firma DARO NarzÄ™dzia zobowiÄ…zuje siÄ™ do przestrzegania wszystkich wymagaÅ„ wynikajÄ…cych z nowej dyrektywy „Omnibus”, aby dostarczać naszym klientom jak najwiÄ™cej informacji o naszych produktach.
- Wszystkie opinie na temat naszych produktów pochodzÄ… z dokonanych zakupów naszych klientów, którzy byli zadowoleni z naszej usÅ‚ugi i samego produktu. Część naszych komentarzy sÄ… pobierane z naszych kont na allegro „DaroNarzedzia-pl” i „daronarzedzia_pl”. W przypadku potwierdzenia autentycznoÅ›ci komentarzy starszych niż rok, prosimy o kontakt z nami i przekażemy odpowiednie dowody, zachowujÄ…c przepisy dotyczÄ…ce ochrony danych osobowych RODO.
- Dyrektywa „Omnibus” wymaga również informowania i poinformowania klientów o najniższej cenie danego produktu w ciÄ…gu ostatnich 30 dni. W celu speÅ‚nienia tych wymagaÅ„, umożliwiamy naszym klientom sprawdzenie najniższej ceny produktów, których cena ulegÅ‚a zmianie w ciÄ…gu ostatnich 30 dni.
Niniejsze informacje dotyczą specyficznych zagrożeń, które mogą wystąpić podczas korzystania z usługi świadczonej za pośrednictwem środków elektronicznych.
W związku z zastosowaniem przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, chcemy poinformować naszych klientów o potencjalnych zagrożeniach, które powinny być wzięte pod uwagę, nawet pomimo zastosowanych przez nas środków bezpieczeństwa na stronie www.daronarzedzia.pl.Poniżej wymieniamy niektóre z tych zagrożeń:
- Możliwość otrzymywania niezamówionych wiadomości reklamowych lub spamu drogą elektroniczną.
- Obecność i działanie złośliwego oprogramowania, takiego jak wirusy komputerowe, które mogą zainfekować pliki i powielać się, niezauważone przez użytkownika. Wirusy mogą być szkodliwe dla systemu operacyjnego, a nawet powodować utratę pamięci i miejsca na dysku.
- Obecność i działanie robaków internetowych, które są zdolne do samodzielnego replikowania. Przykładem jest robak e-mailowy, który wysyła setki zainfekowanych wiadomości e-mailowych na adresy znajdujące się w programie pocztowym, takim jak MS Outlook.
- Możliwość działania szpiegującego oprogramowania typu spyware, które monitoruje działania użytkownika w Internecie bez jego wiedzy i zgody.
- Ryzyko ataków typu cracing lub phishing, gdzie osoba trzecia próbuje uzyskać poufne informacje, takie jak hasła, poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych, które udają autentyczne.
- Podsłuch nieuprawniony, znany jako sniffing, który polega na przechwytywaniu i analizowaniu danych przesyłanych przez sieć, wykraczając poza zakres cracingu i phishingu.
- Możliwość kryptoanalizy, która polega na poszukiwaniu słabości w systemie kryptograficznym, umożliwiającej jego złamanie lub obejście.
- Ryzyko działania innego niechcianego lub złośliwego oprogramowania, które wykonuje czynności niezamierzone przez użytkownika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów, podejmujemy wszelkie możliwe środki ostrożności, jednak ważne jest, aby użytkownicy również zachowali czujność i podjęli odpowiednie środki ochronne.
Poniżej przedstawiamy kilka zaleceń, które warto wziąć pod uwagę:
- Regularnie aktualizuj oprogramowanie i system operacyjny urządzenia, aby mieć najnowsze poprawki zabezpieczeń.
- Korzystaj z silnych i unikalnych haseł dla swoich kont, unikając łatwych do odgadnięcia kombinacji.
- Uważaj na podejrzane wiadomości e-mail, linki lub załączniki, zwłaszcza jeśli pochodzą od nieznanych nadawców.
- Nie udostępniaj poufnych informacji osobom trzecim, zwłaszcza w odpowiedzi na podejrzane prośby o dane osobowe.
- Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe i anty-malware i regularnie je aktualizuj.
- Używaj tylko zaufanych i bezpiecznych sieci Wi-Fi, szczególnie podczas przekazywania poufnych danych.
- Zachowaj ostrożność podczas korzystania z publicznych komputerów i urządzeń, ponieważ mogą one być podatne na ataki.
Numer telefonu dla celów zamówień i dostawy - Zgodność z przepisami RODO
- W celu zapewnienia skutecznego procesu zamówień oraz dostarczenia zamówionych produktów, Sklep internetowy DARO NARZĘDZIA wymaga od klientów podania numeru telefonu kontaktowego. Podanie numeru telefonu jest obowiązkowe i jest oparte na art. 5 ust. 1 lit. b RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych).
- Numer telefonu, który zostanie podany przez klienta, będzie wykorzystywany wyłącznie w celu nawiązania kontaktu w trakcie realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia zamówienia, uzyskania dodatkowych informacji oraz rozwiązania ewentualnych problemów związanych z zamówieniem. Ponadto, numer telefonu zostanie przekazany kurierowi, który będzie odpowiedzialny za dostarczenie zamówionej przez klienta paczki.
- Przetwarzanie numeru telefonu klienta odbywa się zgodnie z przepisami RODO, a podstawą prawną dla tego przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który stanowi, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
- Sklep internetowy www.daronarzedzia.pl zapewnia, że przekazane dane osobowe klientów są traktowane jako poufne i zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Sklep nie udostępnia tych danych osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do przeprowadzenia procesu dostawy i realizacji zamówienia.
- W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub chęci skorzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych, klient może skontaktować się z działem obsługi klienta sklepu www.daronarzedzia.pl. Zespół obsługi klienta jest gotowy udzielić wszelkich informacji oraz wsparcia w zakresie ochrony danych osobowych.
Przejdź do strony głównej



















